top of page

אופיס דיפו - בדיוק מה שאתה צריך

ברשת אופיס דיפו ניתן למצוא מאות מוצרים והמון פתרונות, וממש ניתן למצוא מה שצריכים. המודעות ההומוריסטיות האלה מגיעות מצורך מסוים, ופיתרון ברוח מוצרי החברה.

 

קופירייטינג: גד פוליטי

עיצוב גרפי: גד פוליטי
משרד: טמיר כהן JWT

לקוח: אופיס דיפו

תלמידי הרצליה למען

שיחרור גלעד שליט

כחלק מקמפיינים גדולים וקטנים שנעשו במדינת ישראל בנושא החייל גלעד שליט ששהה בשבי החמאס, גם תלמידי הרצליה בעידוד עיריית הרצליה רצו להביע את כמיהתם לשיחרורו ולחזרתו הביתה. אחד הסמלים של עיריית הרצליה הם שבעת הכוכבים, מתוך חזונו של הרצל. בשבעת הכוכבים קיים כוכב אחד חסר.

 

קופירייטינג: גד פוליטי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: GAD POLITI

לקוח: עיריית הרצליה

קמפיין מודעות למרפאות שיניים

מטופלי שיניים היא חוסר היכולת ללעוס. בקמפיין הזה נעשה בידול בשירות הניתן, על מנת לייחד את רשת המרפאות ולבדל אותה מהאחרות.

קופירייטינג: גד פוליטי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: GAD POLITI 
לקוח: מרפאות שיניים ד"ר אברהם ד"ר יצחק מושיחוב

עובדי שדה בריר בקריאה לשרת הבריאות

ועד עובדי רותם אמפרט נגב, העוסקת בכריית פוספטים בקרבת העיר ערד, מבקשת משרת הבריאות לבצע את הבדיקה שלה בשדה בריר, על מנת לוודא שאין סכנה, ושאין צורך להפסיק את העבודה שם. מדובר בפרנסה של משפחות רבות, ואין סיבה לעכב את הבדיקות.


קופירייטינג: משה דבי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: דבי תקשורת

לקוח: ועד עובדי רותם אמפרט נגב

קמפיין אזהרה מעקיצות היתושים

יתוש הנמר האסייני גורם לעקיצות לא נעימות ומצוי במקורות מים קטנים, בהם הוא דוגר. לכן עיריית הרצליה קוראת לתושבים ומזהירה אותם לא להשאיר מקורות מים סביב הבית. במהלך יש כותרת חזקה וברורה, ואלמנטים פרסומיים משלימים.

קופירייטינג: משה דבי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: GAD POLITI

לקוח: עיריית הרצליה

קמפיין הרשמה לשבוע מלוטש בבורסת היהלומים הישראלית

״שבוע מלוטש״ הינו אירוע גדול המתקיים בבורסת היהלומים הישראלית, אליו מגיעים יהלומנים רבים וסוחרים רבים. ההרשמה נועדה לאמוד כמות אנשים שתגיע, וכמובן למכור כרטיסים לאירוע ההשקה.

קופירייטינג: אלברט רובינסון

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: דורון בניטה

לקוח: בורסת היהלומים הישראלית

קמפיין מכירת גרילי גז

יש אנשים רבים שאוהבים לצלות את הבשר שלהם, חלקם עושים זאת על גרילי פחם (מנגל), חלקם על גרילי גז וחלקם בדרכים אחרות. מטרת הקמפיין היא לפנות לציבור הקהל המשתמש בגרילי פחם ולהכיר לו את גרילי הגז, ולשם כך הומצאה הכותרת ״תנפנף את המנגל״ הפונה לגברים, היות ותנועת הניפנוף אינה קיימת בגרילי גז. פעולת הניפנוף שהיא בהסבר הפרסומי ״זריקה״, פונה לכל אחד שיש לו גריל שתדמיתית נחשב בתור ״מנגל״ ולא שייך לליגת גרילי הגז.

קופירייטינג: גד פוליטי | עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: GAD POLITI | לקוח: Walk In

קמפיין היכרות עם ארטיש

ערכת היצירה של ארטיש מיועדת לילדים, והפניה היא להורים. דמות העכבר, המובילה את מוצרי ארטיש, נקראת גם ארטיש. קונספט הקמפיין הוא התייחסות לערכת היצירה המגיעה הביתה ע"י שליח, כפי שמתייחסים לחוג, גם כדי להראות את האיכות המתקבלת בזמן העבודה על היצירה, וגם כדי לנטרל התנגדות למחיר חבילת היצירה המגיעה פעם בחודש, ולהתייחס למחיר כמו תשלום אל קבוע על חוג לילד.

 

קופירייטינג: גד פוליטי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: GAD POLITI

לקוח:  Play Way

קמפיין הרשמה לאירועי שבוע הגלם של בורסת היהלומים הישראלית

הקמפיין פונה גם לקהל יהלומנים ישראלי דובר עברית וגם לקהל יהלומנים בחו"ל. 

קופירייטינג: גד פוליטי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: דורון בניטה

לקוח: בורסת היהלומים הישראלית

קמפיין להשקת כרטיס הטבות לרכישה במרכז הרצליה

לצורך עידוד העסקים במרכז הרצליה, המרכז לפיתוח עירוני במהלך הכולל הפקת כרטיס הטבות שיינתן לקהל שמגיע למרכז, חוברת ובה הטבות רבות, ופרסומים בעיתונות, באינטרנט ובשילוט.

קופירייטינג: גד פוליטי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

משרד: GAD POLITI

לקוח: עיריית הרצליה

קמפיין לכנס ייסוד חגיגי של תנועת יושרה לישראל 

תנועת יושרה לישראל, שהוקמה על ידי עו"ד איתן ארז, שמה לעצמה מטרה עיקרית שהיא מלחמה בנגע השחיתות שפשט בחברה הישראלית. הכנס כולו מותג על פי הרוח הישראלית וסמליה.

מיתוג: גד פוליטי

עיצוב גרפי: גד פוליטי

קופירייטינג: גד פוליטי

איורי: גד פוליטי

משרד: GAD POLITI

לקוח: עמותת יושרה לישראל

bottom of page